Jutawan Mengantuk

Team Jutawan Mengantuk

Tuesday, March 30, 2010

Kami Mencari Agen Di Seluruh Sarawak

Assalammualaikum..
Ianya br 2 hari Sabun Aqura (Sabun Tahan Mengantuk) bersama-sama saya. Alhamdulillah saya telah dapat mencipta sejumlah duit yang mana InsyaAllah akan terus bertambah dan terus bertambah.

Jujur saya katakan kebanyakan pelanggan yang pada mulanya membeli dengan harga Rm11 terasa amat berpuas hati dan bakal menjadi agen kami di bahagian mereka. Setelah meneliti plan pemasaran Rafa yang begitu unik dan memberi keuntungan dengan 3 cara tidak seperti syarikat-syarikat yang lain.

Keuntungan Pertama:-
Pembeli yang menggunakan sabun Aqura akan merasai kelebihan sabun tersebut. Bukan sekadar mampu memberi tenaga yang berlebihan malahan akan mencerahkan, melembutkan, menghilangkan parut, menghilangkan gatal-gatal pada tubuh dan banyak lagi kelebihana yang lain. Keuntungan yang pertama adalah dari segi penampilan zahir dan batin kita.

Keuntungan Kedua:-
Pembeli yang menjadi agen sekaligus akan mendapat keuntungan yang berlipat kali ganda. Secara jelasnya sudah pasti penggunaan sabun adalah amat popular dan penting buat kita. Maka dengan promosi yang berterusan (istiqamah) bakal memberi kemewahan yang pasti jadi milik kita sepenuhnya. Penjualan sabun Aqura bakal memberikan keuntungan yang lumayan. Dengan keuntungan kedua adalah dari hasil jualan sabun kita.

Keuntungan Ketiga:-
Pembeli yang menjadi agen mampu memiliki kemewahan dengan hanya duduk di rumah tanpa membuat jualan seumur hidup. Dengan hanya mendapatkan dua agen di bawah kita ianya bakal mengubah hidup kita sekiranya kita menggalakkan agen kita untuk mencari agen yang lain. Di sini saya ingin nyatakan jika anda ingin menjadi yang terawal maka bertindaklah sekarang sebelum terdapat agen lain di tempat anda. Biar anda yang memperkenalkan produk sabun ini sebelum mereka yang memperkenalkan kepada kita.

Maka dengan ini saya menyatakan bahawa kami memerlukan agen-agen di seluruh negeri Sarawak. InsyaAllah Agen-agen kami bakal berada di kawasan-kawasan berikut:-

1. Petra Jaya
2. Stutong ( Furat Bin Yakub )
3. Matang Jaya
4. Telaga Air
5. KAmpung Matang
6. Kampung Melayu
7. Samarindah
8. Simunjan ( muazam B. Mantaril - 019-438 4530)

Kami telah berjaya bakal memliki agen-agen di kawasan-kawasan tersebut dengan hanya mengambil masa tidak sampai 3 hari. Anda Bila Lagi?

No comments:

Post a Comment

Usahawan Mengantuk

Sabun Tahan Mengantuk Aqura

HBS